Thursday, May 28, 2009

ULAR

Malam tadi. Tepat pukul 1 tengah malam.
Aku terjaga dari tidur yang lena. Ini adalah kerana.
Aku telah mengalami satu pengalaman yang paling menggerunkan.
Aku rasakan satu badan menggeletar.
Mungkin kerana ngeri. Mungkin juga kerana takut yang amat.
Yes. Aku telah bermimpi ngeri.
Mimpi yang mengganggu gugat satu malam aku.
Mimpi yang membuatkan aku tidak berani untuk tidur kembali.
Mimpi yang membuatkan aku sesak napas.
Mimpi apakah???

MIMPI DIBELIT ULAR BESAU...

APAKAH??

My Heart: Rasa cam nak bunuh je ular tu. Kuang asam sungguh arr ganggu tido aku..

4 comments:

  1. AnonymousMay 28, 2009

    i rasa i kenal sangat la dengan u ni!!!

    ReplyDelete
  2. Cik/Encik Anon,

    U kenal i?? Ooo yee keee???
    Kenal katne ek??
    U sapa ek??
    Ada brani ke nak kenalkan diri u kat i??
    Toksah arr guna cik/encek anon k.

    ReplyDelete
  3. hahaha ..
    ular tu akn transpom jadi putra raja..
    and then putra raja tu adlh aku ... (boleh kah ??)
    hahahaha ...

    ReplyDelete
  4. Erm.... transpom jadi putra raja ek??
    No Comment...
    ahaks!

    ReplyDelete